Home
O nas
Cele
Statut przedszkola
Statut przedszkola
Uchwała – statut
Budżet
Sprawozdanie roczne – zamówienia publiczne
Kadra
Język angielski
Program profilaktyczno-wychowawczy,
Zajęcia z KS Beniaminek 03
Hymn Przedszkola
Informacje
Organizacja pracy przedszkola
Ramowy rozkład dnia
Dzieci 3 i 4 letnie
Dzieci 5 i 6 letnie
Wyprawka przedszkolaka
Oferta przedszkola
RODO – ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Procedury
Chronimy dzieci
Strefa rodzica
* RODO *
Dokumenty do pobrania
Opłaty
Jadłospis
ABC Cyberbezpieczeństwa
Do pobrania
Kontakt
Rekrutacja
Nabór do przedszkoli – Aktualności
Linki
Deklaracja Dostępności
Home
O nas
Cele
Statut przedszkola
Statut przedszkola
Uchwała – statut
Budżet
Sprawozdanie roczne – zamówienia publiczne
Kadra
Język angielski
Program profilaktyczno-wychowawczy,
Zajęcia z KS Beniaminek 03
Hymn Przedszkola
Informacje
Organizacja pracy przedszkola
Ramowy rozkład dnia
Dzieci 3 i 4 letnie
Dzieci 5 i 6 letnie
Wyprawka przedszkolaka
Oferta przedszkola
RODO – ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Procedury
Chronimy dzieci
Strefa rodzica
* RODO *
Dokumenty do pobrania
Opłaty
Jadłospis
ABC Cyberbezpieczeństwa
Do pobrania
Kontakt
Rekrutacja
Nabór do przedszkoli – Aktualności
Linki
Deklaracja Dostępności
Przedszkole nr4 | SPOTKANIE GRUPY VIII Z POLICJANTEM
17103
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17103,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
SPOTKANIE GRUPY VIII Z POLICJANTEM
received_307760433465885
received_336409970607886
received_447034105853799
received_660429524419859
received_672954663147484
received_1533429003462732
received_2085620301542254
received_2436892892999335
Category
2018/2019
Share
Skip to content
Open toolbar
Dostępność
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Wysoki kontrast
Negatywny kontrast
Podkreślanie linków
Regularna czcionka
Reset
Pliki Cookies
Witryna tecza-malowane.pl wykorzystuje cookies w celu poprawnej realizacji dostarczanych usług i informacji oraz w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych.
Ok, rozumiem