Home
O nas
Cele
Statut przedszkola
Statut przedszkola
Uchwała – statut
Budżet
Sprawozdanie roczne – zamówienia publiczne
Kadra
Język angielski
Program profilaktyczno-wychowawczy,
Zajęcia z KS Beniaminek 03
Hymn Przedszkola
Informacje
Organizacja pracy przedszkola
Ramowy rozkład dnia
Dzieci 3 i 4 letnie
Dzieci 5 i 6 letnie
Wyprawka przedszkolaka
Oferta przedszkola
RODO – ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Procedury
Chronimy dzieci
Strefa rodzica
* RODO *
Dokumenty do pobrania
Opłaty
Jadłospis
ABC Cyberbezpieczeństwa
Do pobrania
Kontakt
Rekrutacja
Nabór do przedszkoli – Aktualności
Linki
Deklaracja Dostępności
Home
O nas
Cele
Statut przedszkola
Statut przedszkola
Uchwała – statut
Budżet
Sprawozdanie roczne – zamówienia publiczne
Kadra
Język angielski
Program profilaktyczno-wychowawczy,
Zajęcia z KS Beniaminek 03
Hymn Przedszkola
Informacje
Organizacja pracy przedszkola
Ramowy rozkład dnia
Dzieci 3 i 4 letnie
Dzieci 5 i 6 letnie
Wyprawka przedszkolaka
Oferta przedszkola
RODO – ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Procedury
Chronimy dzieci
Strefa rodzica
* RODO *
Dokumenty do pobrania
Opłaty
Jadłospis
ABC Cyberbezpieczeństwa
Do pobrania
Kontakt
Rekrutacja
Nabór do przedszkoli – Aktualności
Linki
Deklaracja Dostępności
Przedszkole nr4 | NOWOROCZNY BAL KARNAWAŁOWY W FILII
16525
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16525,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.5,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
NOWOROCZNY BAL KARNAWAŁOWY W FILII
received_290166651684095
received_293281884666317
received_309437089682064
received_543395466177060
received_741154986278261
received_1148875518610544
received_1991474617822985
received_2360523804180496
Category
2018/2019
Share
Skip to content
Open toolbar
Dostępność
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Wysoki kontrast
Negatywny kontrast
Podkreślanie linków
Regularna czcionka
Reset
Pliki Cookies
Witryna tecza-malowane.pl wykorzystuje cookies w celu poprawnej realizacji dostarczanych usług i informacji oraz w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych.
Ok, rozumiem